تور تایلند
تور تایلند

بنام خدا

سلام از این که از وب سایت ما بازید می کنید خوشحالیم سعی ما بر اینه که بتونیم اطلاعات مفید و سودمند و به روز در خصوص تایلند و تور تایلند به شما عزیزان ارائه نمایید اما اگر قصد سفر به تایلند را دارید و حتما دنبال تور تایلند با قیمت مناسب و خوب نیز هستید توجه شما را به نکات ذیل جلب می کنم سعی کردیم اطلاعات را به صورت مختصر مفید ارائه نماییم.

thailand آشنایی با کشور تایلند

قبل از انتخاب تور تایلند و سفر به تایلند لازم است که بدانید تایلند چه کشوریست؟و در کجا قرار گرفته؟و مردمانش چجور مردمی هستند؟تایلند در قلب جنوب شرق آسیا، بین کشورهای هند و چین و در شمال خلیج تایلند و شرق دریای آندامان واقع شده است.این کشور 76 ایالت دارد و پایتخت آن بانکوک نام دارد.تایلندی ها، انسان هایی صبور و اهل مدارا بوده و از رفتارهای تند و توهین آمیز دور می کنند. دست زدن به سر افراد یا اشاره با چیزی، در این کشور بسیار بد شمرده می شود. زیرا تایلندی ها، سر را مقدس ترین و پا را پست ترین بخش بدن می دانند.

weather_icon-iوضعیت آب و هوایی تایلند

از آنجایی که تایلند از کشورهایی است که به دریا نزدیک است اکثرا دارای یک آب و هوای معتدل و دارای جنگل های بسیار زیبا و ساحل شنی سفید می باشد. همچنین دارای جزایر بسیاری است که هر کدام، گویی تصویری از بهشت را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد بهترین زمان گردشگری بین ماه های نوامبر (آبان) و مارس (فروردین) است که آب و هوای تایلند مطبوع است.

 

travel_020-iفاصله هوایی تهران تا بانکوک

فاصله هوایی تهران تا بانکوک مستقیم ۷ ساعت است و با توجه به ۳.۵ ساعت اختلاف ساعت ٬ اگر از فرودگاه امام IKA تهران ساعت ۸ صبح پرواز داشته باشیم ساعت ۶.۵ عصر همانروز در فرودگاه جدید BKK بانکوک فرود خواهیم آمد و تا خروج از فرودگاه و تحویل اتاق هتل در بانکوک ساعت ۸ شب خواهد شد. پس در برنامه ریزی روز اول سفر تایلندتان این نکته را در نظر داشته باشید در رابطه با هزینه های باید بگیم که هزینه بلیط هواپیما و ویزا تایلند در مواقع عادی از 1500000 هزار تومان شروع میشه به بالا که یه عوازض خروج از کشور هم روش میاد.

 

tour_icon1-iچگونه تور مناسب تایلند بگیریم؟

چیزایی که برای یک تور خوب تایلند لازمه اینه که راجع به چیزایی که میخوایم درست تحقیق کنیم در قسمت ذیل نکاتی را در سفر به تایلند براتون بازگو کردیم.

 

  • توی یه سفر برای بعضیا نوع پرواز برای خیلیا مهمه واسه همین باید این مد نظرتون باشه.
  • اگه خودتون هتل خاصی مد نظرتون هست راجع به اون تحقیق کنید و اگه آژانس هتلی رو پیشنهاد داد اون رو تو اینترنت چک کنید و بعد تصمیم بگیرید.
  • زمان عقد قرار داد با آژانس به تمام نکات قرارداد توجه کنید و در صورتی که همه چیز براتون قابل قبول بود اونرو امضا کنید.
  • فقط به این فکر نکنید که تورتون ارزون دربیاد مطمئنا میدونید که به اندازه پولی که خرج میکنید خدمات دریافت میکنید و اگه میخواید سفر خوبی رو تجربه کنید فقط به فکر ارزانترین تورهای تایلند نباشید.
  • به قدری هتل های ریز و درشت در این کشور زیاد شده اند که معمولا نیازی به رزرو هتل وجود ندارد؛ البته اگر به دنبال اقامت در هتلی خاص در فصل های شلوغ تایلند هستید ریسک نکنید و با هتل تماس بگیرید ولی برای اقامت در شیک ترین هتل های تایلند سعی کنید از قبل هتل را رزرو کنید.
  • یک گوشی موبایل به همراه خود ببرید و به محض ورود به تایلند یک سیم کارت تایلندی بخرید، این سیم کارت ها ارزانند (در حدود 50 بات) و مقداری اعتبار در آنها وجود دارد. البته خریدن گوشی موبایل نیز هزینه بالایی ندارد.
  • اگر هم نظر بر خرید و تفریح دارید از تور های ترکیبی بانکوک و یکی از شهرهای ساحلی مثل پوکت یا سامویی استفاده کنید.

 

خوب در ذیل تقریبا به صورت روزانه برای شما تور ها را قرار می دهیم.

triedinstructionaltechnique-thmbاما چند سوال و جواب آن :

1- آیا قیمت های که در سایت امده ثابت است ؟
tik اولا به تاریخ مطلب دقت نمایید اگر تازه منتشر شده باشد بلی درسته اگر از قبلا بوده ممکنه تغییر کرده باشد.

2- ایا فقط همین هتلهای ذکر شده را دارید ؟

tik خیر تنوع بسیار زیادی داریم سعی ما در اینه که در محدوده در خواست مشتری اپشن های مناسب را بهشون معرفی نماییم دیگر اینکه اینقدر هتل زیاده و آپشن های متفاوت لحظه ای پیش می اد که حتما با ما تماس بگیرید و گزینه های موجود را بپرسید چرا که بخاطر تغییرات لحظه ای اون اصلا امکان اپدیت نیست.

3- ایا قیمت ملاک خوبی برای انتخاب تور است ؟

tik در محدوده توانیتان انعطاف داشته باشید خیلی وقتا می بینیم مسافر وقتی رفت ودید خیلی افسوس میخوره چرا مثلا دویست سیصد بالاتر نداد و آپشن بهتر را نگرفت پس قیمت تور یکی از ملاک های انتخاب شما باشد.

در ضمن میتوانید نرخ های تور پوکت و تور پاتایا و تور بانکوک را با کلیک بروی آنها ببینید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند, دیدنی های تایلند, تفریحات تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی